اختصاص معلم خصوصی و سالن مطالعه برای دانش آموزان سیدی مشهد که امتحان نهایی دارند انجام ۲۰۰ عملیات آتش‌نشانی مرتبط با سیل مشهد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) غربالگری جنین ممنوع شده یا استاندارد؟ محمد، دومین نام پرطرفدار پسران در انگلستان شد! تداوم بارش شدید باران و تگرگ در خراسان‌رضوی | انسداد ۳ مسیر جاده‌‌ای در استان (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوت یک موتورسوار براثر تصادف در میدان استقلال مشهد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعداد تماس‌های اورژانس مشهد رکورد زد | از تماس‌های غیراورژانسی بپرهیزید (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) احتمالاً دیگر بارشی به این میزان در مشهد نداریم (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات اجرای مرحله دوم طرح هوشمند کنترل سارقان با پابند الکترونیک امتحانات نهایی دانش‌آموزان لغو شد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ناتوانی در صدور کارت امتحانات نهایی به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی | شدت بارش‌ها از روز یکشنبه کاهش می‌یابد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دانش‌آموزان بدون کارت امتحان نهایی، به مدرسه یا میزخدمت مستقر در نواحی آموزش‌وپرورش مراجعه کنند میدان امام علی (ع) به امام حسن (ع) بسته شد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونمایی از سکه ولایت عهدی امام رضا(ع) در مشهد کشف ۴۰ کیلوگرم چای تریاکی در فرودگاه امام (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

شرکت‌های حمل و نقل مسافری مشهد ۳۵ میلیارد ریال گرانفروشی کردند

  • کد خبر: ۱۶۲۴۹۰
  • ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸
شرکت‌های حمل و نقل مسافری مشهد ۳۵ میلیارد ریال گرانفروشی کردند
معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: ۲۴ شرکت حمل و نقل مسافری در مشهد به دلیل اعمال نکردن کاهش ۲۵ درصدی نرخ بلیت اتوبوس بعد از تعطیلات نوروز، به گرانفروشی ۳۵ میلیارد ریالی متهم و به اداره کل تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، بخشعلی بیاتی روز افزود: در روز‌های پایانی سال گذشته و نوروز امسال مانند روال سال‌های گذشته برای جبران تردد یک سر خالی اتوبوسها، افزایش ۲۵ درصدی نرخ بلیت اتوبوس برای فعالیت شرکت‌های حمل و نقل مسافری در بازه زمانی ۲۵ اسفندماه تا ۲۰ فروردین ماه سال ۱۴۰۲، در نظر گرفته و مجوز آن از سوی دستگاه‌های اجرایی صادر شد.

وی اضافه کرد:، اما نرخ‌های بلیت اتوبوس بعد از اتمام بازه زمانی مزبور و از ۲۱ فروردین ماه باید به حالت قبل یعنی به زمان قبل از ۲۵ اسفندماه سال ۱۴۰۱ بازمی گشت که تعدادی از شرکت‌های حمل و نقل مسافری مشهد، نرخ‌های بلیت را به قیمت‌های قبل کاهش نداده بودند.

او ادامه داد: با وجود پیگیری‌ها و تذکرات بازرسان و کارشناسان به مدیران شرکت‌های حمل و نقل مسافری مشهد و همچنین دست اندرکاران مرتبط در حوزه حمل ونقل در پایانه مسافربری هیچ گونه اعتنایی به تذکرات نشد و اصرار به ادامه تخلف داشتند.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: در راستای ادامه اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان و تعطیلات عید فطر با استقرار بازرسان و کارشناسان در پایانه مسافربری و نظارت بر عملکرد شرکت‌های مسافربری، گرانفروشی برای بازه زمانی ۱۵ روزه (از ۲۱ فروردین تا پنجم اردیبهشت ۱۴۰۲) محاسبه شد.

بیاتی افزود: در این بازرسی تعداد ۲۴ شرکت حمل و نقل مسافری در مشهد به علت برنگرداندن بلیت اتوبوس به نرخ‌های قبل توسط بازرسان وکارشناسان معاونت بازرسی و حمایت مصرف کنندگان اداره کل صمت خراسان رضوی به ارزش بیش از ۳۵ میلیارد ریال بابت گرانفروشی به اداره کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی معرفی شدند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->